söndag 3 maj 2009

Altrad babyväska & pysselträff

Jag, Linda & Mia åkte till Umeå i går och var på pysselträff, anordnad av nettans scrapbooking4U. Vi hade en superrolig dag, färden startade kl 8 från övik och vi var hemma kl 24.00. Allt var superbra anordnat med både lokaler, workshops, vinster och butiker. Jag hade absolut inga krav på mig själv alls utan hade ett projekt att altra en låda om jag ville. Jag var på ett pillemariskt humör, fast jag tror (hoppas) mina bordskamrater tog det med ro... it´s only love, tjejer! Och innan dagen var över så hade jag lyckats shoppa lite,gått på visning, hittat nya älsklingar (som jag snart får en massa till av av söta mamma), skrattat, fikat, ätit 2 ggr, gråtit (av skratt), knaprat piller (endast 5 dagar efter operationen så it´s alowed), mumsat godis och skapandet då kan man juh undra. Ja jag hann på en heeelt dag klä in lådan med papper.... ett par lager var det visseligen och en massa knåpandes och funderandes, men ja jag är ingen snabbscrappare, nu är det konstaterat. Så hem med lådan och så på söndagsmorgon så fick jag göra det roliga pysslet, och det är jag lite glad för att det blev så för jag ville ha skorna på och det hade jag ingen mall till med mig upp, så nu fick sillen jobba lite osså blev det såhär.

Här kommer lite närbilder.



Jag tackar alla trevliga pysslare, Nettan och hennes ubertrevliga DT-gäng för en underbar scrapdag i fina ume.
PS. tack Mia för förslaget om Tim Holtz gångjärn, hemma fanns dom minsann och det blev kanon. Pöss på dig. DS


Posted by Picasa

10 kommentarer:

Linda sa...

MEN ALLTSÅ! Den kunde väl inte bli nå finare än denna! Perfekt med dom skorna! Åh visst är det så att när man är hemma går det som lite fortare ändå hihi ;)Men roligt hade vi!!!
Kramen!///L

HelenaN sa...

Vad snyggt det blev nu när den är klar! Du verkar alltså ha blivit fast när det gäller pennorna...! Själv köpte jag inga ö.h.t (imponerad av mig själv...)
Hoppas vi ses på tisdag på Änget.
//Helena

Pimmi sa...

Åhh vad härligt att få va i Ume, var själv lite sugen på att fara men av olika skäl blev det inte så. Vilken underbar dag ni verkar ha haft. Supersöt väska, vilka snygga dekorationer, ja alldeles underbart!! Kram Emma

Yvonne sa...

JÖSSES vad gulligt =))
Kanoners!
Allt är såå fint så man häpnar
Kram//Y

Anonym sa...

Oj,vad mycket fint det fanns här inne,väskan är helt bedårande
Puck
www.stampelboden.se

ScrapAnga sa...

Hejsan, ni verkar ju ha haft en helt härlig lördag. Va kul.
Hmmmm....
Jag bara undrar!!??

Hur sjutton fick ni plats med all packning?? I en bil!!

Det var en jättesöt liten väska, och jag bara ääälskar blomsteruppsättningen du har gjort.

I`ts really me!!

Smådojjorna, är ju helt ljuvliga med, man vill bara puttinutta med dom, hihi.
Jättefint i alla fall, helt i min smak.

Kul att OP gick bra, så magen mår väl bra nu.
Vi måste träffas framöver, det var ett tag sen nu, kramelikramen till dig// Anga

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Men alltså... Helt jävla underbart! Så snyggt! Och babyskorna då?... Majjgadd! Hur kan man skapa något så fulländat vackert??? Är det verkligen möjligt, eller är det en synvilla du lagt in här?! Jag är djupt impad och liute, pyttelite avis - jag vill också kunna göra så! *ler*

Så du har blivit opererad nu då? Hur gick det då? Inga besvär kvar med gallan? Hoppas du mår bra trots så nära inpå op:en.

Ha de bäst snäckan!
Kram / Angelica

ScrapMi@ sa...

Men Erica den blev helt uuuuunderbar =))))))))
har liksom inga ord Du är bara bäst på altred!!!

Tack för en härliga dag i Umeå ;-)
Kram//Mia

Annica H sa...

Men SÅ sött det blev! :) Helt fantastiskt!
Babyskorna är så roliga att göra åxå! Nu kanske det inte kommer som en överraskning att jag gillar altrat direkt, men det är ju bara så otroligt roligt! Speciellt när det blir så här fint!
Mvh Annica H

Millan M sa...

Jättfin babyask!!! Så sockersöt! Tittade runt lite hos dig. Mkt fina saker hade du!