lördag 9 maj 2009

Papperståg denna gång


Har knåpat och knåpat och knåpat ihop ett papperståg. Äntligen kunde jag bestämma mig för att det var klart. Jag älskade iden med blommor å dekoration på tåget som scraploppan gjort så fint men detta tåg har en liten kille som mottagare så det passade sig inte riktigt. :)

Jag hoppas ni lägger märke till detaljerna som kolet i vagnen och spaden, och inne i hytten så finns en bänk och tom snöret till tutan och en krok mellan vagn och lok har jag lyckats knåpa dit.

Grattiskort är ju givet att han ska få oxå såklart och här testade jag en lite annorlunda vikning som jag gjorde en väldigt stor modell av, nästan en hel CS, vill att kortet ska synas bland de andra juh... *blink*

Lite närbilder och hur tågtavlan blev i ram (samma mottagare)


Läv väl å må gott, det är ett val vi själva gör.

6 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Men alltså, tjejen..... WOW!! DU ÄR HELT GRYM ALLTSÅ!!
Kan inte jag få flytta hem till dig och lära mig alla dina fantastiska gåvor? Bara under några veckor alltså *skrattar*

Nä, men ärligt, du borde ägna dig heltid åt scrapping och sälja dina alster!

Ha en supertrevlig helg tjejen!
Kram / Angelica

Pimmi sa...

Helt otroligt, gapar!! Kan inte riktigt förstå hur denna underbara kreation har gått till, men det var riktigt snyggt må jag säga. Imponerande Kram Emma

ScrapMi@ sa...

Ja jag är inte förvånad.......att det blev helt famtastiskt underbart kanonfint =))))))))

Du är grym på det Du gör o allt som passerar dina händer blir till fantastiska kreationer!!!

Ha en härlig kväll!
KRam/Mia

Kamilla sa...

*Svimmar* alltså jag DÖÖÖR så himla fint och så duktig du är!!! Jag måste bara plocka upp hakan alltså!!!

Vad kul det var att träffas i Umeå :D
Hoppas vi ses igen!!

Kram kram

ScrapAnga sa...

Ojojoj, ja, jag säger då det, DU ÄR EN RIKTIG ALTRARE. Gud så fint det var, och vilket jobb du måste ha lagt ner, puhhh.... Blir aldeles svettig, hihi,,,

Det här måste vara en aldeles speciell grabb som får allt detta hemmagjort, superfint, finns inte ord...

; )

Lia sa...

Åh vad Viktor ska vara sur på dig som inte får leka med detta fin-fina tåg!:D

Kanoners!Keep on rocking the scrap-world!
Saknar dig alot sys!