fredag 15 maj 2009

Skrivböcker

Här kommer två må-bra-skrivböcker. Jag, min syster och min dotter ska börja med att skriva ned bra tankar om oss själva varje kväll. Min syster hittade dessa fina små anteckningsblock som passar perfekt. Tyvärr tog sys hem hennes innan jag han dekorera en men jag tänkte skicka den gröna till henne (vassego sys, love) tänkte att den passade henne superbra.
Jag kan juh skutta in å köpa en ny till mig. Den rosa är såklart till dottern, den stämpeln hittade hon igår när vi tog en cykeltur in till stan och Lajbans, vår lokala scrapbutik. Tyckte den passade henne super så hon fick den för att hon kämpat så hårt med cyklingen denna veckan. Å sen så såg jag min chans att testa tombow pennorna igen.
Här är en bild på baksidan.

Trevlig helg till er allihopa. Kramiz


Posted by Picasa

5 kommentarer:

Lia sa...

Åh grönt. My favorit!!!
Har känt att boken kommer att behövas framöver så man håller bägge fötterna på marken!
Youre the best! Tar med mig boken nästa helg så behöver du inte köpa nån ny.
Kramiz!

Pernol sa...

Hejsan! Jag är här för första gången. Vilka underbara alster du gör!!! Du är såååå fantastiskt duktig på att färglägga!!! Jag är faktiskt lite avis på dig! :) Önskar att jag kunde få lite talang av dig.;)
kramis
Pernilla

ScrapMi@ sa...

Men vilka fina böcker =)
Superfint med distresserna o embossing.....att embossingen fick ett nytt liv ;-) roligt!!!
Ha det gott!
Kram//Mia

Kamilla sa...

OMG vännen, dom är heeelt underbara, vad har du för stämpel på den gröna? den var verkligen fin!
Du har en utmaning inne hos mig :D
Kramkram och jag är allt lite avis att du har cyckelavstånd till en scrapbutik...

ScrapAnga sa...

Vilka trevliga små böcker du har scrappat ihop.
Jättefint, och med embossingen så blir det pricken över i:et.
Tyckte verkligen om dom, kramen,,Anga