lördag 16 maj 2009

utmanad

Jag har blivit utmanad av Kamilla att berätta om tre saker som alltid finns i min/mitt......

Kylskåp: Gammal mat (baktryckt inne i ngt hörn), Smör, saft
Frys: Iskristaller, strips, MR Happy (lindring för onda tillstöt)
Skafferi: Oboy, fågelfrömackor, frosties
Handväska: hatar att slänga runt med en handväska, känner mig som en mupp, men har faktiskt en och den har mest kvitton i sig.
Sminkväska: ögonskuggor i alla dess färger, skinserum, kajal
Badrumshylla: tandkräm, tandborstar, tops
Förråd: allehanda skräp, verktyg, möbler som ska renoveras
Hjärna : allehanda ideér, mina små humlor, annat skräp
Jackficka: kort, nycklar, lypsyl
Kryddskåp: karamellfärger, pommpakrydda, tårtljus
Barskåp: hm... har inget. Det som finns i alkoholväg hemma hos oss är 5 flaskor vin vi köpte när vi flyttade till huset 2001 som förvaras i inbyggda hål ovanför micron
Köksbänk: Sodastreamer, fruktskål, kattskålarna

Skickar utmaningen vidare till alla som vill ha den (jag vet tråkmåns jag är men men)

Nu ska jag å maken sätta oss på altanen å pusta ut, det blev en lång cykeltur idag från stan. Jobbigt men skönt.

Kramiz

Inga kommentarer: