söndag 26 april 2009

Här kommer mitt första babykort (sen jag börjat scrappa "på riktigt" iaf tror jag). Hur som haver så har min syster en vän som precis fått en flicka och jag ville så gärna få testa en ide jag hade att skugga denna fina stämpel som min vän mia har. Så efter några tester tycker jag att jag fick till det ganska bra. Sys sa att de nyblivna föräldrarna är inte så pluttiga utan mer sportiga och outedooriga men ska jag vara ärlig så sket jag i det rent ut sagt för får man sin första baby girl så får det vara pluttigt rosa och jag minns att man liksom levde i det dära lite rosa skimmret själv... hihi. Syster yster tyckte det blev jättefint iaf så det blev godkännt, ska bli roligt att höra vad mottagarna tycker.
Här kommer lite närbilder/detaljbilder att glise´på.





Jag kan även berätta för väldigt uppmärksamma läsare att jag nu köpt en spikmatta (som jag skrivit att vi ville ha i ett tidigare inlägg) Den är underbar.... ont ont ont gör det men sen skönt skönt åååå sen ....... NIIIIIIICCCE. Hihi... högt rekomenderat, har sovit som en stock de senaste 2 nätterna och med tanke på sömnbristen de senaste 2 veckorna så är detta underbart. Om det är tankens makt eller effekten av spikmattan tänker jag inte sia i utan jag är bara så TACKSAM.
Pöss på er


Posted by Picasa

5 kommentarer:

Karin sa...

Wow! Vilket super-duperfint kort! Jättefina detaljer & mycket välgjort! =)

kram!

ScrapMi@ sa...

Wow vilket fint kort....rosa o allt =)
Fint att tona stämpeln, du är fifffig Du.
Härliga dekos o mycké arbetat kort!!!
Förstår att sys blev nöjd!!

Nu blir det cykeltur till Barnen hus Emil ska köpa kulor =)
Ha en bra söndag!
Kram//Mia

Angelica - Angel - Dolliver sa...

U rock my socks!
Vilket supergulligt kort! Och visst är det helt ok med det puttenuttiga när man fått sitt första barn! Undrar om det inte tom är lag på det?! *ler*

Skönt med spikmatta kan jag tänka! Vill så gärna prova, men är alldeles för feg!

Ha de så gott!
Kram / Angelica

ScrapAnga sa...

Oj, jag var in hit igår, och skulle lämna en kommentar, men det fanns så mycket som skulle granskas på alla kort så jag insåg idag att jag GLÖMDE lämna en kommentar!!!
Det var verkligen ett superfint kort, det blev bra när du tonade stämpeln och sen gillade jag att själva ramen "går igen" igenom hela kortet.

Jag tyckte om precis allt med kortet, MEN,
...
..
.
Jag bar aääälskar den embossade silverramen som du stämplat, det blev så fint,
ha det gott, hoppas -maggen- mår bättre.
Kramelikram//Anga

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hejhej igen!

Hoppas du haft en trevlig valborg och en trevlig helg!

Du har lite grejer att hämta i min blogg!

Kramkram / Angelica