söndag 31 maj 2009

Morsdags gåva

Detta blev vad jag knåpade ihop till min mamma och till makens mamma i år. Inspirationen och tiden (eller ja kanske låter konstigt för en som är hemma hela dagarna just nu) var inte riktigt på min sida. Så jag gjorde det enkelt för mig. Skapade en etikett i datorn och drog ut bara. Det roliga var att jag testade att frys krackelera tagsen, det tycker jag var riktigt kul, kommer jag använda fler gånger.

Hallonsaften är hemkokt och fyllda i gammeldagsflaskor från IKEA (det lät visseligen som en motsägelse, gammeldags och IKEA! men men)
Tänkte att de kunde använda flaskorna nästa gång de kokar saft.



Posted by Picasa

4 kommentarer:

Lia sa...

Åh vad sugen jag blev på saft. Mycket snyggt! Det enda mor fått av mig var ett grattis på morsdagen alla 511 ggr jag ringde idag.
Kram Kram
/Sys

ScrapMi@ sa...

Åhhhh superfina flaskor o tagsen var bara för underbara....hmmm fryskrackelering var ju nått nytt för mej =)

Haré gött!
Kram//Mia

HelenaN sa...

Vilka ursnygga tags du gjort *gillar*

ScrapAnga sa...

Jättehäftiga, de måste ha blivit kanonglada!
Det skulle jag blivit, jättefina blom"stämplar"?
Om det nu är stämplar, kram kram//Anga