fredag 28 november 2008

Julsäcksaskar...








Jag råkade som av en händelse falla över en bild till små tomtesäcks... "påsar" kanske man kan säga, det var en bild på en mall som skulle finnas till min skärmaskin Silhouette. Super tyckte jag bara att ladda hem å skära ut... ha! tji fick jag, för helt plötsligt var min version av programvaran ej kompatibel... hm.. mutter. Tjurig som man är så bestämde jag mig för att rita en för hand, jag ville ju lite visa upp den lilla godingen på kursavslutningen. Sagt å gjort så om det nu dyker upp en konstig mall (det var lite bråttomt så jag finslipade inte mallen för jag trodde inte den skulle kopieras upp till deltagarna, därav lite konstiga streck osv) av en julsäck så kan det vara min ursprungliga... coolt va!
Ja hur som haver så tycker jag det var en rolig modell och lite söt att använda kanske till julpraliner el ngt annat roligt när man går bort på julmiddag el så. El varför inte som på bilden jag såg av dem där de gjort 24 st och hade som julkalender. =)
Trevlig första advent på er! Muk //e


9 kommentarer:

Lotta sa...

villken kul idé!
De var jättetrevliga - och fina.

Pimmi sa...

Underbart söta, du är så fiffig, bara komma på att rita en egen så där, mycke skickligt. Kram Emma

Anna sa...

Vilken kul idé, det är nog lite liftvarning på den :O)
Ha det så gott!
Kram Anna

Biggan sa...

Jättesöta!!Hur stor är den?

Anonym sa...

Kanon, vad kul att det blev sånt bra respons på den på kursen, du gjorde många lyckliga, däribland jag, har inte hunnit göra ngn ännu, men bara vänta. Dom är ju så uunderbart söta, o ypperliga för praliner, tack min lilla ide´spruta, du ser till att man inte är sysslolös, kramilikram...

Anonym sa...

Wow vilka häftiga! Har du beskrivning till dom? =)

Ha det gott, kram

Vibbe sa...

Vilka härliga säckar.
Liftvarning vill jag säga.
Kram
Vibbe

ScrapMi@ sa...

Säcken var helt underbart söt!!! Ännu finare IRL :-)
Du fick mina små däruppe i jobb i natt.....fick tänka till med vikningar o kanter o limmning men till slut fick jag till en säck jag med......och tack för tipset om TILDA pappren i lööööv dem!!!!
Vad skulle jag göra utan DEJ!!
Adventskramar!!!
Ps: Hälsa Ia en kram oxå

Lisbet sa...

Hej!

Väldigt vad fina påsar du har gjort. SÅ roligt att titta in till dig.

Återgälda gärna besöket för nu har jag till sist lagt in i båda bloggarna:

www.articsisters.blogspot.com

och min egen;
www.digiscrapp.blogspot.com

Välkommen