söndag 23 november 2008

Många mera askar...




Här kommer bilder på mera tändsticksaskar. Puh... börjar tröttna snart men jag försöker förnya mig i vad jag använder ist. Eftersom jag hatar att göra samma sak flera gånger.


De två gröna askarna har jag använt mig av plastfilm och skurit ut med "sillen"... den skär underbart tunna linjer när man skär i plast. Sen la jag glitterlim på granen och snöflingorna. Och jag har såklart använt mig av mina nya stämplar.






Den mittersta av den röda asken har jag använt mig av en färg som fluffar upp när man värmer den. Det var lite kul att förstärka effekten på vinterkläders pälsdetaljer.





Sedan testade jag att göra två askar i lite annorlunda julfärger. Kan tro vem som kommer gilla den lila iaf. ;)
Kram på er... en vecka kvar till advent, mysigt. =) //e

6 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

OJ oj oj vad fina askar...mmmm vart ska jag börja, granen o snögubben var fina och kantstämplarna var pricken över I:et *fniss*
Dom röda askarna var JÄTTEFINA gillar flufffärgen skitcoolt o Tilda med käppen var supersöt, varma härliga färger!!
Och den lila jag kan gissa vem som vill ha den....hihhiii!
Superfint alltihopa!!!!
Kram/Mia

Pimmi sa...

Oj så läckert, gillar de gröna askarna skarpt och vad läckert det var med den där fluffiga färgen, vad heter den? Kram Emma

Anonym sa...

Men herregud, Erika, helt underbara, och den lila var fantastisk, "fluffet" var ju helt underbart, kram kram

Pabjan sa...

Helt under bara saker men det skulle vara kul om vi gjorde något annat också ;) Love you
YOU ARE MY ANGEL the one and only you.

Biggan sa...

Så fina!! Den röda är så härligt julig!

scraploppan sa...

HELLO! Jag tyker dom röda var så söööta, stämpeln passade visst bra på en ask, jag ska alldeles strax limma fast min färdigmålade gumma på en ask oxå ;) Säg till om du behöver fler...! Inspirationen har visst kommit tillbaks :)
Kramen/// L