fredag 14 november 2008

Julkort

Det här julkortet gjorde jag på den underbara julpysselträffen som High coast scrap anordnade efter en skiss som de hade.
Polkagrisarna som är på kortet har jag själv gjort... och stämpeln damp ner i min postlåda utan att jag beställt den, tycker det är intressant hur det gick till som.

Jag har tydligen en överaskning som väntar och dagarna går hur långsamt som helst... men som någon "sympatikännande" vän så vänligt sa..."den som väntar på ngt gott...". Det måste ha varit vääääldigt länge sedan hon behövde vänta på ngt... hihihi.

Puss å kram //e

4 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Kortet var jättefint och stämpeln var ju jättefin ;-)
Ja jag kommer på lördag så Du får hålla ut tills dess :-)
Kramiz

Pimmi sa...

Vilket mysigt kort, fint upplagt Kram Emma

Biggan sa...

Fin tolkning av skissen! Känner mig ibland som han längst till höger! :))

Karin sa...

Jättegulligt julkort !
Stämpeln är jättesöt! =)

Kram K.