söndag 9 november 2008

Polychromos

Nu har jag bestämt mig...;)

Det är polychromos färger jag vill, vill, VILL ha...och denna lyxiga boxen vore väl drömmen. 120 underbar färger... tänk va?

Jag insåg att rent ekonomiskt så var dessa pennor en bättre väg att gå än distressfärger. Som kostar samma, till och med mera, och då är det ändå bara 24 färger, visseligen blandbara men det är oxå en teknik.

Ja hur som haver så får man skicka ut en önskan i universum så önskar jag dessa... och världsfred ;).

Peace, Love and Understanding!! //e

2 kommentarer:

Teres sa...

haha Pennor och världsfred:) Låter kanon!

scraploppan sa...

Goo kväll!

Dessa pennor...! Det ser verkligen ut som en dröm faktiskt! Slurp!!
Om du skickar ut samma signal som på pysseldagen kanske JAG får dom till jul...hihihi ;)(vid lottningen om du minns)

Kramen/// L