tisdag 18 november 2008

Julgranskula version 2



Har hottat upp julgranskulan lite.
Tycker denna blev mycket finare med snöret och allt.
Lycka idag när jag svängde ner på vår gata såg jag att brevlådans lock var öppet för att det var paket där i... gissa om jag sladdade in på gården, hoppade ur bilen och dök ner i brevlådan, fummlade med nycklarna och in i huset för att slita upp mina paket. Hm... så länge jag har varit scrappare så har det varit omöjligt att "slita" upp ett scrappaket... de är ganska så väl tejpade... in i scraprummet leta kniv... tillbaka till paketen... med stor möda så fick jag tillslut upp ena paketet innehållande min nya skärmaskin. Konstaterade "äntligen" och dök på det andra och vips.... där låg dom, mina nya stämplar... presenten från mia... helt underbara, äntligen mina. =) Sen startade jag datorn och då har jag vunnit i cattas blogg...tjohoo! vilken dag.
Kram kram //e

8 kommentarer:

Anonym sa...

Sys you're on fire!! =)

Kram

Biggan sa...

Så vackra "kulor"!!Skrattar åt din beskrivning när du skulle öppna paketet..:)) De tejpar verkligen ordentligt!!

Kamilla sa...

WOW vad coolt :D

och din toarullsstjärna var hur snygg som helst!

lillis70 sa...

Vad du är påhittig! Kul med återbruk som blir fint dessutom.
Du verkar vara en tur"gumma", dags att öpa några lotter kanske ;-)
Jag håller tummarna.

Karin sa...

Jättefina kulor!
*fniss* känner igen det där med & slita upp scrappaket.. =) Det brukar inte gå så bra.. ;)

Kram!

Ulle sa...

Grattis till vinster och nyinköpt!

Din julgranskula är verkligen helläcker!

ScrapMi@ sa...

Den var jättefin julgranskulan och ännu finare IRL.
Hoppas Du känns bättre munnen idag ;-)
Kramizzz

Anonym sa...

Jag har ju sett den så jag vet hur fin den är, har inte testat ännu, har faktiskt glömt bort beskrivningen, ska genast leta reda på den och köra en liftning i helgen. helt underbar, kramizzz