lördag 15 november 2008

Lyckliga jag...



Titta titta vad jag fått. Jag har hjälpt mia med en sak och som tack fick jag detta UNDERBARA kortet... visst är det fint, precis mina färger och ... vänta nu ska ni få höra så fick jag även stempelgledes hörn och kant stämplar som är HEEEEELT underbara. Plus att de kom hit till oss och bjöd på fika.... OCH ännu en sak, det har snöat idag. Är det min turdag eller? Jag känner mig helt överfull av glädje och lycka nu.
Tack snälla för förgyllningen av flera dagar (eftersom jag visste om en kommande överaskning i några dagar) och ska man få såhär fint så kan du gärna göra om saken så jag får hjälpa igen... *fniss*.
Tusen varma rosa kramar till dig Mia och din familj. //e



5 kommentarer:

Pimmi sa...

Så fint, visst är det kanon när man kan hjälpa varandra Kram Emma

ScrapMi@ sa...

Åh vad roligt att Du blev så glad, är verkligen tacksam över din hjälp med Emils overall....den blev ju bättre än orginalet ;-) och fika tillsammans är ju alltid kul o gott!!!
Kramizar!!!!

Cece sa...

Gud va fina grejjer du gor :) .. ja haller jusst nu pa att fundera pa hur jag ska gora en kalender at pojkarna som jag ar barnflicka at.
Klurit.. :P kram

Cece sa...

Gud va fina grejjer du gor!! Ja haller jusst nu pa att klura pa hur ja ska gora julkalendrar till pojkarna jag ar barnflicka till. kram

Catta sa...

Som om inte Mias överraskning vore nog så har jag också en till dig, DU VANN PÅ MITT LOTTERI! Klicka in dig på min sida och kolla! Kram C