onsdag 12 november 2008

Jag har blivit utmanad...

Har blivid utmanad av essmo. Tack!

Regler som följer....
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa. Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.
7 saker om mig:
1. Älskar att baka
2. Uppskattar en god argumentation/diskussion
3. Ärlig
4. Chokladdyrkare
5. Love to shop
6. Ombytlig som attan
7. Älskar att få paket

Har svårt att utmana 7 stycken för de flesta jag kikat in hos har redan blivit utmanad så därför väljer jag bara en som jag inte sett har blivit det ännu, Scraploppan.

ha en superdag! //e

1 kommentar:

Catta sa...

Tack för dina besök och för dina kommentarer! Det är ju det som förgyller bloggandet, eller hur?? Kram Catta