torsdag 6 november 2008

Till en arbetskamrat...



Jag har en "arbetskamrat" som ska sluta i morgon, och uppdraget att ordna ett kort och en tändsticksask föll konstigt nog på mig...hihi.
Det var hemskt roligt att göra ett "tagskort", hade jag inte provat förut. Jag undrar just om "vanliga människor" förstår vilket jobb som ligger bakom ett kort??
Gjorde en matchande tändsticksask oxå. Jag måste verkligen göra lite flera askar, de är ju så roliga att göra när det går så fort.
Nu ska jag baka en "matchande" ananaspaj...hihi...kanske ska scrappa några dekorationer. =)
God kväll på er allehopa. Muk //e


2 kommentarer:

Jessica sa...

jag är nog inte så trött längre.. nu är jag sugen igen på pyssel, vem skulle inte bli det när man ser hur fint det kan bli.och jag har tur som bara behöver gå en liten bit för att få sån expertshjälp så jag kan försöka lära mig.. å vad jag kommer att göra några riktigt glada och det är tack vara dig min vän. xoxo J

ScrapMi@ sa...

Erica du överträffar Dej själv varje gång.....förstår att arbetskamraten blev jätteglad det var verkligen jättefint!!!!
Du får visa mej vikningen i morgon fär ett sånt mappkort!!
kommer du till kl.9.00?
Ha en bra lördagskväll....vi håller på att förbereda lite farsdagsmys tills mikael kommer från jobbet kl.18 ikväll.
Ha en bra kväll!!!
Kram Mia