måndag 10 november 2008

En till tänsticksask



Här kommer en till dekorerad tändstiksask, nr...?? i raden.

Iaf så ska denna ges till mitt gamla arbetsrehabiliterings-ställe. Jag har inte varit där på ett tag nu men det har inte blivit att jag varit dit och sagt hej då, men i morgon ska jag dit och då ska de få denna. Jag hoppas verkligen de fortfarande har avslappning varje lunch för det hade de då jag gick där iaf och därav denna dekorationen på asken.

Jag hoppas den uppskattas.

Muk på er//e

5 kommentarer:

Teres sa...

Jätte fin ask som de garanterat kommer att uppskatta. Vad klokt det låter att ha avslappnings mys varje lunch.

Biggan sa...

Tack för kommentaren i min blogg! Det uppskattas verkligen! Underbar ask, den utstrålar ett lugn!! Tändsticksaskkalendern (oj vilket konstigt ord:)var helt suverän! Länkar hit om det är OK!?

Jessica sa...

du är helt otrolig, fattar inte hur du kan fixa och trixa som du gör.. och att det alltid blir så j..la bra! puss på dig vännen

ScrapMi@ sa...

Åh den blev superfin!!!! Dom kommer att bli jätteglada Desireé, Märit & Agneta och alla deltagare....jag saknar lunchavslappningen det var så underbart ;-) Lycka till i morgon då....hälsa med Dej!!!!
säger som Biggan hela asken ustrålar ett lugn!!!
Kramiz

Anonym sa...

Jättefin, jag gillade stämpeln, mjuka o fina färger, kanon.