tisdag 4 november 2008

Distressfärger


Vill ha vill ha VILL HA...

Jag har insett att jag verkligen verkligen vill pröva distressfärger, jag har dykt på så många nu som målar helt underbara stämplar med dessa färger. Jag vill oxå *tjurar*.


Varför jag surar lite är för att jag satt inköpsstopp för resten av denna månaden (måste börja tänka på julinköpen) och därför inte kan köpa några färger att börja med. :(


Känner att jag har låst mig bara därför... men ska ta mig i kragen å sätta mig å pyssla någon dag så kommer det nog tillbaka igen... har nämligen hittat en underbar strutmall ;) som jag ska sätta tänderna i. Hm... men distressfärger vore underbart. suck...
den som ändå..... /e


3 kommentarer:

Pimmi sa...

Så läcker strut. Kyl ide så här inför jul Kram Emma

Pabjan sa...

Du är ju bara best fast jag är ju VÄLDIGT partiskt men jag tycker att du gör super sköna saker :)

Teres sa...

Förstår ditt "ha" begär. Distresserna är jätte roliga att färglägga med. Ifs använder jag både det och ibland även tusch pennor.(ProMarker)

Ett tips är att se sig om efter begagnade. Vet att det är många som säljer sina distresser numera och går över till proMarker. Å i regel är det mycket kvar i flaskorna de säljer för de är så otroligt dryga. Har haft mina jätte länge nu och har inte ens tagit hälften i någon flaska än tror jag.