onsdag 26 november 2008

Namnsdagspåse



Har ett gudbarn som har namnsdag idag och det ville vi ju såklart fira lite iaf.

Liftade iden från Mia med en liten påse med skumtomtar fast jag har lagt till en liten pepparkaksform i form av en dumper som jag köpte tidigare i höst, med detta ändamål i syfte. =) Dessutom så viskade en liten fågel i mitt öra att de skulle ha årets pepparkasbak till helgen, så det blev juh lyckat.

På tag;en står det "han med det linfärgade håret" och lite svart. För att hans namn betyder så och förutom att han har just linfärgat hår så har han sen födseln en svart tofs mitt i allt det "liniga"... ursött. Älskar dig gubben!

Kram på er //e

4 kommentarer:

Ulle sa...

Vilken söt present!

ScrapMi@ sa...

Fin fina påsar, fränt med så stora bokstäver......jag vill oxå ha namnsdag *skrattar*
Kram kram

Lisbet sa...

Du har en underbar blogg här med så mycket att titta på. Roligt att göra egna godispåsar. Gillar även starkt dina blocklljustags - inte behöver man skriva en varaning - tycker jag inte.

Titta gärna in hos mig på digiscrapp har gjort lite nytt till slut.

Jessica sa...

*avis* har lämnat ett tilllägg till min önskelist.. =) puss på dig vännen hoppas du har en underbar dag!