söndag 8 mars 2009

Söt award


Har av Emmja fått en award, blev lite osäker om den verkligen var till mig så jag gatt följa "Glimmis"-länken och mycket riktigt så ploppade min sida upp. Följde nämligen länken via loggarna på susnets tjänster där jag såg att hon varit inne hos mig å tassat åh det var så roligt å se att där fanns en liten award. Så hjärtligt välkommen tillbaka... ;)
Visst var det en sååå söt award.
Jag har så många bloggar jag gillar och jag ser att många redan fått denna söta nyckelpiga så jag skriver som jag sett många andra gör (lite trist, jag vet, men jag kan bara inte välja). Den är till alla er kära bloggläsar som kikar in hos mig ibland.

3 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Du har en utmaning att hämta i min blogg.....lite tidsfördriv om inte annat =)
Kram!

Sofia Eriksson sa...

Oj, så fina saker du skapar!! jag hittade hit efter att du lämnat en kommentar inne hos mig. :) Du frågade om rosorna som jag inspirerats av Kamilla. Jag lät silhouetten skära ut blommor som liknar retroblommor i ca 17mm stl, och papperet var sån hobbykartong från CC-hobby. Lite tunnare och mattare yta än tex bazzill. Det gick jättebra! Jag har lust att prova att göra dem i kaffefilter, men då behöver man nog en stans kan jag tänka mig.

Teres sa...

Jag känner för att sprida några awards kring mej så jag tackar och tar till mej denna:)