onsdag 25 mars 2009

Påsktag med annorlunda blomma


Har hittat en beskrivning på en lite annorlunda blomma. Tänkte jag testar men så stod jag där med två blommor jag inte visste vad jag skulle med till så jag skar ut en stor (20x12cm) tags å satte dem på. Kan skicka till ngn släkting kanske som påskkort eller så får den dekorera köket till påsk ... ja vi ser väl vars den hamnar. Även denna gång så höll jag dekorationerna lite sparsmakad eftersom blommorna är så maffiga i sig själv. Det enda som saknas är ett fint påskgult band som jag faktiskt inte hade bland bandgömman. =)

Åh vad man blir glad av att få använda sig av dessa påskiga, pastelliga, våriga färgerna... underbart!

Önskar er en superbra dag och va snäll mot dig själv!! Kram


Posted by Picasa

7 kommentarer:

Lillnettan sa...

Woow....WOOOW! 8-O Ursnygga blommor, måste testas! Alltid roligt med nya sätt att använda mina Spellbinders på.

Tycker om din presentation - så härligt med människor som vågar använda sådana ord om sig själv. Det går ju knappt att kalla sig "vacker" och "underbar" i jante-Sverige. Tummen upp för dig!

Karolina/karehed sa...

Vilka läckra blommor! Tack för inspirationen! :)

Lena sa...

Vad du är duktig på att prova nya saker helt fantastiska blommor. Jag har lagt till dig i min blog lista är det ok. / Kram Lena

ScrapMi@ sa...

Jätte jättefin tag....är ju lite galen i tags så denna var absolut en favvo o blomman likaså =)

Är det inspiration oxå i medecinen Du får av Patrik *asgarv* tror jag ska beställa på en flaska hihihi!!!!

Kramen //Mia

ScrapAnga sa...

WOW...
Helt klart en mycket annorlunda blomma, men jag gillar den, du får fixa en beskrivning till mig.

Sen gillar jag tags, så denna var ju helt i min smak ;)
Såg ett kort längre ner, ska gå dit o kika med, kram på dig gumman, vi hörs.

Anonym sa...

wow så söta...
helt underbara små skapelser dom där...
Gillar att det är olika mönsterpapper, det blir så livfulla och glada då...

kram kram

Jennifer Moore Lowe sa...

Love what you did with them!!!@