söndag 29 mars 2009

Halsband

Hade en lunchdate med en god vän för ngn vecka sedan och hon hade ett underbart "familjesmycke" på sig, ville oxå ha såklart. Ni som känner mig vet att jag mer än gärna provar på nya saker själv och har ett genomgående "kan själv"-tänk. Såklart ville jag skapa mig mitt eget familjesmycke. Så här kommer mitt allra första alster (ska faktiskt bli ett till för en mycket god vän ville att jag omedelbart skulle göra ett till henne oxå)... hihi. skojsigt.
Jag är riktigt riktigt nöjd för det var inte lätt att stansa det väljda hjärtat å få det rakt å snyggt. På det stora hjärtat (6 cm) så står det Patrik Olivia och Oskars namn på och på de två tagsen står det på det längre "MIN FAMILJ" och på det kortare "LOVE".

...
Vad tycker ni? Jag vet alla scrappvänner detta går väl inte riktigt under scrappkategorin men iaf. Tänk er egna stansade tags på ett kort... hehehe... passar väl oxå.

5 kommentarer:

Lia sa...

Ååååh fint fint!
'Själv sket ihjäl sig ifjol' funkar inte riktigt längre i vår familj, helt klart! ;-)
/Sys

Kamilla sa...

Åååå så fint, så underunderunderbart!!!
Så vackert, jag saknar ord!
kramkram från C som tycker du ska börja smycketillverkning :D

ScrapMi@ sa...

Det blev jättefint ;-) kan jag lägga beställningen nu? Eller ska jag maila den??

Beundrar ditt engagemang Du lägger ner på alla ideér Du har.

Kram//Mia

scraploppan sa...

Åh så fiiint! Men hur har du stansat dit bokstäverna på hjärtat?? Fast du har väl en speciell stans till smycken skulle jag tro...i dina gömmor finns visst lite av varje! hihi
Underbart iallafall!
Kramen! /// L

Sandra sa...

Så fantastiskt fint halsband du tillverkat till mig! Bär det med stolthet och det väcker beundran!:) Kram