torsdag 26 mars 2009

Påskkorg


Såg sån underbar påskkorg hos ScrapKia och blev såklart sugen att göra en själv, hade egentligen inte tid igår men så skulle vi till svärföräldrarna å äta våfflor och en korg skulle vara perfekt "bara för att" gåva. Illa kvickt knåpade jag ihop en korg och såhär blev resultatet.

Nu är jag bara så sugen att få sitta ned å riktigt pynta gärnet av en sånhär... De är riktigt snabbgjorda så man kan lägga mera tid på pyntet... åh jag som gillar miniformat på allt, jag törs lova att det kommer en i mini modell.

Men idag blir det inge pyssel för min del... får så förgjordat ont i ryggen av allt knappandes på datorn på jobbet, å idag har det inte varit lite göra iaf. Tro om man ska införskaffa spikmattan ändå... =)

Posted by Picasa

8 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Men vad fin den blev....supersöt =)
om den är enkel att göra kanske tillomed jag kan knåpa i hop en sån =)

Japp utsikterna för morgondagen ser bra ut.
Ses då!!!

Kramiz

Wildärtan sa...

Snyggt!!!!!

ScrapAnga sa...

Hör du din lilla scräptant.

Jag ska ta ett besök hos dig när jag kommer hem, ser att jag har "bra många mallar" som jag, hur ska jag säga..............................
(vill ha)

Den var supersöt, jag blev förälskad, vill göra med, lllooovvvllliiieee...

Anonym sa...

Är så imponerad över ditt sätt att ta dej an nya projekt. Älskar både korgen och dom läckra blommorna du gjort här om dagen.

Spikmatta kanske vore nåt. Är också nyfiken på dem men har aldrig testat. Tja...man är beredd att testa det mesta när man har förgjordat ont i ryggen...så varför inte. Hoppas att ryggen snart går till sig för dej oavsett om det sker med eller utan spikmatta. *kram*

Anonym sa...

Vilka underbara alster du gör både askar och kort, blir helt tagen av allt vackert som finns att kika på här. Angående fjärilarna på ett av mina kort i min blogg så är det utklippta fjärilar ur ett mönsterpapper:Websterpages design som jag köpt hos magdas. Helt underbara papper att jobba med.
Nu ska jag kika vidare och insireras i massor:-)

Kamilla sa...

OOOH *imponerad* såååå snygg!
ser fram emot minisen!
Och spikmatta ...alla som har en talar så varmt om den, undrans om den är så bra? köper du en måste du ge den betyg så vi andra vet om vi ska köpa den ;)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Jättesöt påskkorg! Ser fram emot mini-varianten! =)

Ang spikmatta så har jag själv inte testat, men både moster och mamma har och klarar sig numera inte utan den. De påstår att det är skönt, man får bättre avslappning och sover bättre.. Ja, jag är nog för feg för att testa, emn det låter förbenat bra! =)

Ha en skön helg!
Kram / Angelica

ScrapMi@ sa...

Du har nått att hämta i min blogg =)
Kramen!