söndag 22 mars 2009

Min syster har ju fyllt år... en exploding ask till henne.


Har knåpat ihop en exploding box till min syster som fyllde 30 år härom veckan. Tanken var väl att hon skulle få den när hon fyllde år egentligen men jag kom på det så himla sent, påbörjade asken men insåg att jag skulle inte ha hunnit så därför valde jag klokt att hon faktiskt kan få den en annan gång vi ses (som tur var kom hon ned till oss och myste nu i helgen så det blev inte så långt efter). (Det har varit en härlig helg, tack sys )

Asken innehåller en massa små klokord eller tänkvärda små saker. Jag tycker även att vridningen av de inre askarna gör att den öppen blir så vacker, nästan som en blomma.
Nedan följer några små närbilder på lite detaljer att mumsa på. =)

.... ...... ....

5 små glädjor som jag vill dela med mig av..=)
1. för att jag måste ha fått värdens bästa syster *love*
2. för Herman som smakar alldeles för gott *mums*
3. för våren som värmer ute som i själ och sinne
4. för att livet är tungt ibland
5. för nästa projekt som spirar och som jag nu ska hugga in på

10 kommentarer:

BellaMio sa...

Åh, så underbar, helt ljuvlig!!!! Tror nog att din syster fick en liten tår i ögat när hon fick denna vackra ask!!

Tack för titten :)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Urtjusig explodingBox! Så smart att använda sig av "bra kloka ord" istället för blommor! Jag förstår att syrran blev glad för den! =)

Kram / Angelica

Anonym sa...

Hallå!
Asken blev ju bedårande, men det var ju väntat!
Kram Maia

ScrapAnga sa...

Men din galna kvinna, vad har du gjort??
Hur ska du kunna överträffa dig själv nu då?
Det var det värsta jag sett, eller den största jag sett i exploding box varianten.
Hur het som helst, det här har du gjort fantastiskt ; )))
Jag har inga ord...
Kram din galning

scraploppan sa...

Den här var ju ganska fin...mutter inte är jag sur för att min ask är mycket tråkigare nu inte..
Nejdå...inte alls.... ;)
Den var underbar och förstår att systeryster blev glad när hon fick en sådan present...
Kram på dig!!!!
///L

Anonym sa...

Åååh, så underbart fin den var. Har en stomme till en sån här ask liggandes nånstans, får nog ta fram den och göra nåt kul med den! Tack för all inspiration, har kikat runt en del i din blogg. Hit kommer jag absolut igen!!!
Kram ztina

Ulle sa...

Wow! Så läcker!

ScrapMi@ sa...

Säger som ANGA....din galna kvinna!!!!
Ja vad ska jag säga den var ju bara hur fin som helst, Linda måtte blivit glad....vem skulle inte få en tår i ögat av en sån fin gåva!!!
Helt lööööövlie 10 poäng av 10 möjliga MVG i exploding ask!!!
Kramizzzar//Mia

Bettan sa...

Men wow så häftigt att sätta insidorna på detta sätt! Ser ju lite ut somn en blomma när man öppnar ju :-) Skitsnyggt!

Marie Eriksson i Bredbyn sa...

Men vilka fina saker o kort du gör. Jag är glad att jag hittade din blogg för här kommer jag att titta in ofta. //Marie Eriksson