söndag 1 februari 2009

stiltje...

ja de senaste veckorna har det varit lite scrappstillestånd. Men nu har jag fått en kortbeställning och hör på detta... ett kort till en hollänsk man som går i pension. Och bakrunden till att mannen bor i sverige är att han för många många år sedan åkte båt och båten gick på grund och på grund av det så mötte han sin fru som är svenska och därför hamnade han i sverige. Detta fick gärna illustreras på något vis på kortet.... Puh, vilken utmaning. Har en ide på gång och såklart får ni se resultatet här.

Puss på er alla som följer min blogg (trots stiltje ett tag... =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig kärlekshistoria. Ska bli så kul att se hur du tar dig an den utmaningen.
Kommer du på den stora pysselträffen?

Pimmi sa...

Vilken härlig historia, ödet är märkligt ibland, ska bli riktigt kul att se vad du hittar på Lycka till Kram Emma

ScrapAnga sa...

Låter härligt att du är på "återgång". Jag har ju saknat dig. En av mina inspirationskällor är ju off just nu, hihi. Go girl Go, längtar efter resultatet.
Kul att du kom o fika med oss i fredags, det var mysigt.
Kram kram //Anga

ScrapMi@ sa...

klart jag väntar med spänning på vad som komma skall.....skickar lite inspirationskramar o hoppas allt blir i sin ordning snart igen :-)
Kram/Mia