söndag 15 februari 2009

Hjärteaskar




Denna ask är lite större än de andra, just för att det var till två personer. Vi gav den till våra vänner som var här på middag i går kväll som en liten alla hjärtans dag uppskattning. Man är för dålig på att visa att man tycker om varandra. De blev jätteglada.

















Dessa askar var underbara att göra och jag tycker de blev supersöta, just att de är så små och att de går i underbart pastelliga toner. Det kommer nog bli fler av dessa när tillfället faller på. Förstå att jag i fredags efter jobbet, stadsbesök, besökt sonens skola en timme, handlat, fixat mellanmål fick plötslig lust att scrappa lite.... JIPPI!!!!
Puss å kram på er såhär dagen efter alla hjärtans dag, och glöm inte att visa era hjärtans nära att de är underbara på andra dagar än den 14/2.
Mina senaste GLÄDJOR!!
1. för min nya arbetspraktik
2. för styrkan jag känner i själen
3. för min nya arbetspraktik
4. för ljuset som återvänder därute
5. FÖR MIN NYA ARBETSPRAKTIK..... om ni inte förstod det... (hihi)
Kramiz till alla er

7 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Underbara små hjärteaskar....Du är otrolig på att göra fina altredalster =)
Härligt att höra din glädje o den styrka Du känner så roligt för Dej!!!
Många kramar från //Mia

Anonym sa...

Vad fina askar du lyckas göra och sååå fina färger dom känns goda.....Erica du är bara så duktig
kram kram

Pimmi sa...

Underbart söt ask, och så liten den var. Trodde den var betydligt större. Snyggt Kram Emma

ScrapAnga sa...

Men HERREGUD !!
She´s Back...
Vad kul och guuuuud, vilka söta små askar du har fått till, vad små de är!!
Helt uuunderbara, härliga färger med ;)
Håller med Mia, du är helt otroligt duktig på altered,,,Välkommen tillbaka, kramelikram

Anonym sa...

Vad fina dina askar är!! De blev väl glada som fick dem!! Grattis till din nya praktikplats var det det eller ett vanligt jobb? Krrrrammm Lotta

Anonym sa...

Hellooooo!
har jättefina mönster på andra askar (även hjärtasken men den har du ju redan :-) )
Nåt som sys är intresserad av ??? :D
Kram Sys

Felicia sa...

Jätte fina!!!

Kramiz Felicia