onsdag 25 februari 2009

Hjärtask version1.2




Har rabbats av feber ont i halsen, örat och en tand så med lite medicin i kroppen så passar jag på att lägga ut en ask jag knåpade ihop för ett tag sedan, den har fått legat och väntat på minirosor att dekoreras klar med.
Hela asken är gjord av papper och är bara 8 cm på bredaste stället och ca 3 cm hög. Jag har retucherat bort namnet till den som ska få den på fliken som finns på locket för att personen ifråga har inte fått den ännu. Vad jag ska fylla den med? Det vet jag inte ännu... några förslag?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Super snygg hjärtask. Älskar stilen som du valt att dekorera den i. Rosen och pärlorna gör verkligen det lilla extra.

Skickar en varm krya på dej kram och hoppas att du blir kvitt eländet snart.

Anonym sa...

Men oj oj sååå fin hjärte ask den var helt underbar bara så fin 1000 kramar
Hälsning från Agneta

scraploppan sa...

Heej... måste bara skriva och förklara hur fiiin jag tycker denna skapelse var...!!! MMHHMMM!!
Man har lust att lägga en klick grädde bredvid och äta upp den! hihi
God natt vännen!
/// L

ScrapMi@ sa...

Ditt finaste o vackraste alster i din scrapkarriär var så säker =)
Formen på hjärtat, dekorationerna ja allt var bara som en härlig gräddbakelse precis som Linda säger!!!!!

Hoppas Du kryar på Dej!!!
kram//Mia

ScrapAnga sa...

Jaaa...