tisdag 24 februari 2009

Tack för den här tiden...



Har äntligen knåpat ihop ett kort till min föredetta praktikplats, av olika anledningar så har jag inte kommit mig dit ännu med en söt blomma som står här i fönstret och väntar. Men nu tror jag det börjar dra ihop sig annars får jag nog köpa en ny blomma snart.... ;)
Har fått använda mig av underbara tulpantilda (hade målat upp en annan stämpel men så kom denna å var juh illa tvungen att byta) och hydrangeablommor som jag tänkt köpa länge men nu så äntligen... jag har även knåpat ihop egna minirosor (eftersom de jag beställt tog för lång tid på sig att komma, de kom visseligen idag, underbart vackra, men jag tyckte dessa passade bättre ändå).
BTW. Dikten i kortet är en dikt som heter "Tack för den här tiden" av siv andersson.

Pözz på er därute
Skickar med några glädjor för dagen
1. glad att jag funnit en inre harmoni som jag blev uppmärksammad på idag
2. för min lunch som var såååååå god
3. för vackra pärlband som pryder min vägg
4. för mitt stökiga pysselbord som fångar min blick för det betyder att jag pysslar
5. för att min syster yster hälsar på i helgen

3 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Men vad tjusigt.....roligt vikning på kortet o tulpan Tilda är jättefin =) Blommorna var verkligen superduperfina i lööööv dem!!!
Dom kommer att bli överförtjusta...tror jag.

Kramizar /Mia

Anonym sa...

OJOJOJ....det var det snyggaste jag sett på länge. Så underbart vackert! Men vad säger du! Har du gjort rosorna själv? Hur? Dom är ju bara så läckra.

Så snyggt du fått till färgläggningen av stämpelmotivet. *avis;)*

ScrapAnga sa...

Vilket fint kort du har gjort. Superfint ;)
Men tyvärr så vill inte min dator att jag ska kunna förhandsgranska ngt idag, för jag ville verkligen se på nära håll, alla detaljer som jag ser att du har. Jag vet ju inte om de har fått det ännu, men är HELT övertygad om att de blir jättenöjda, Ha det gott,,,