måndag 15 december 2008

tändsticksask/ar

Har knåpat ihop en tändsticksask, el rättare sagt är det fyra små som jag lagt ihop mellan tunn kartong. Ibland stör jag mig på att en vanlig hushållsask är fär liten för ett fint stämpelmotiv, och detta var ju en utmärkt lösning på det. Tycker ni inte?

Har ääääntligen tagit mig tid att måla en dreamy tilda som jag bara älskar. Så användbar. Grått och blått var en ny kombination som blev rätt så snyggt. Satte inte på ngn text för jag ville inte begränsa det till bara jul el nyår (jag tror att jag ska ge bort den i nyårspresent)... nu kanske man kan ha den lite längre över vintern...

Kram på er //e



8 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Jättefint med Dreamy Tilda går nästan inte att misslyckas ;-)
Kuliga idé med askarna!!!
Duktig Du är!!
Hoppas det gick bra hos tandis!!
Kramiz

ScrapAnga sa...

Hej, vad underbart vacker den var, fiffig ide´med askarna. Jag ser att du är inne i en "metallic" period, har jag lurat dig till detta, fniss. Jag gillar hålen som du trätt banden igenon, det ska jag sno till ngt. HAHAHA, som om jag inte har gjort det förr, hursomhaver, superfint, kramiz kramiz

Biggan sa...

Jättesöta askar! Vilken smart idé att sätta ihop flera!

Karin sa...

Va fint det blev! =)

Har du Vista till silhuoetten?
Jag har laddat ner alla program som jag (enligt qk´s support) behöver, installerat dom, men det bara funkar inte.. Jag kan göra figurer, skriva & massa annat, men när jag skall skära ut så händer ingenting.. =(
Sååå trist.. Har du några fler tips blir jag jätteglad !
Kram på dig!

Pimmi sa...

Det var riktigt smart, för jag håller helt med dig de är så små att man inte kan dekorera dem och när man ska ha dem så hittar man de inte. Bra ide. Och snyggt blev de Kram emma

Anonym sa...

Gud vaaad fint det blev... Du är så duktig på att måla. Vad använder du för färg nu? Hoppas allt är bra med dig? Ni har väl mycket snö nu? Var rädd om dig Kram Lotta

lillis70 sa...

Tycker att du lyckats riktigt bra med att måla med distresser!
Gillar också julkort i blå toner, snyggt!

Anonym sa...

Vilken smart ide´ att samla små askar o göra till en stor :-). Du är så duktig och ide´rik. En eloge till dig!

Kram från din svägeska