tisdag 23 december 2008

Grattis till mig!!



Mitt första & säkert det snyggaste födelsedagskortet jag kommer att få. Eller hur?

Såklart av underbara vännen Mia, som överträffar sig själv varje gång. Helt enkelt fantastiskt vackert! Mia kikade in en kvickis idag med paket (2 st!!!!) och detta kort som är som en liten underbar mörk chokladpralin.


I paketen?? jo tro om jag studsade upp å ner... sagaforms underbara jullykta som jag sucktat på sen i fjol faktiskt och en liten underbart skramlande plåtask med vackra nålar. Som ni kan se ett prov av på kortet.


Om ni inte vet det vid detta laget så ÄÄÄÄLSKAR jag paket. Jag älskar även att ge bort paket och helst när man kan hitta det dära paketet som mottagaren inte hade förväntat sig och som hittar helt rätt i hjärtat. Och tro hur mycket jag då äääälskar när någon annan har ansträngt sig för att hitta det där lilla extra till mig, I LÖÖÖÖÖÖV IT. Det är som små blomsterplanteringar i min själs trädgård.... åhhh jag vet inte hur jag ska uttrycka mig för att ni ska förstå hur mycket jag uppskattar det. Och det behöver inte... el rättare sagt det ska inte vara summan som är överdådig utan det kan vara det minsta lilla paket som bara blir sååå rätt.


Och idag kan jag lova att Mia hittade rätt.... *tår* ... så om jag var sparsmakad i min glädjeyttring när jag fick paketet så hoppas jag det framkommer här hur innerligt tacksam jag är och får jag inget annat så skulle jag vara heeelt nöjd.


Tusen kramar till er mina vänner som anstränger er att göra mig glad och för att hitta det som sår en extra blomma i min själs trädgård.


Kram //e


9 kommentarer:

Pimmi sa...

Grattis på födelsedagen, vilket underbart kort. Och God Jul kram Emma

ScrapMi@ sa...

Vad är det för dag i dag.....jo det är ERICAS födelsedag.....hipp hipp HURRA o hoppas tårtan smakade bra ;-) ;-) ;-)

Roligt att Du gillade kortet jag gjort.......och framför allt ljuslyktan som jag äntligen fick tag i efter många om o men......men det var det värt.

Önskar Dej en härlig födelsedag och hela din familj en riktigt GOD JUL!!!!!!

Kramar i massor från //Mia

scraploppan sa...

GOD FORTSÄTTNING!!!

Jag måste skynda mig att skriva grattis i efterskott. Tänkte på dig i går, men det är många saker man ska hinna med! Hoppas din födelsedag blev bra och att julaftonen var mysig!
HA DET BRA!

/// L

Karin sa...

Grattis i efterskott! =)
Vilket fint kort du fick!

Hoppas julen har varit bra !
Önskar dig en god fortsättning!
Många kramar K.

scraploppan sa...

Vi i Brösta vill önska er:
GOTT NYTT ÅÅÅÅRRRRR!!!!
Många kramar/// L med familj!

Anonym sa...

Ville bara önska dig ett gott nytt år. Hoppas ni haft en trevlig jul och din födelsedag var bra!!!! Ska bli bättre att höra av mig, det blir mitt nyårslöfte... Kram kram

ScrapAnga sa...

Hej hej, helt klart blir man lycklig själv, när man hör din lycka.
Man riktigt ser hur du hoppar upp o ner av glädje när du får paket.
Och javisst, Mia har gjort ett helt (standarduttryck) uunderbart kort.
God fortsättning på det nya året.

Jag sitter här i mörkret, med levande ljus, alla de andra sover, endast Anga är vaken...

Anonym sa...

Vilket underbart kort! Tack för inspirationen! Kjam...

Teres sa...

Men jösses här har jag visst missat nåt....
Stort Grattis i efterskott på födelsedagen Erica! Hoppas att du fick en fin dag tillsammans med nära och kära. Kram/ Teres

Jätte fint kort som Mia gjort till dig. Gillar det massvis, vikningen, färgerna....ALLT!