tisdag 30 december 2008

Gott Nytt År

Vill med detta inlägg, som (troligen) blir det sista för 2008, önska alla ett underbart gott nyår!

Har knåpat ihop en evighets födelsedagskalender. Tänkte att jag kanske skulle ge bort den i morgon men jag vet inte nu.... nu tycker jag det känns knepigt på ngt vis. hm... får se hur det blir.
Har i princip norpat hela iden eftersom jag inte visste hur lång tid den skulle ta att göra. Men har en massa egna ideér på hur den kan varieras.
Det var ett evigt pillande att få till kalenderbladen i datorn, jag gjorde dem i power point.









Nu önskar jag alla kära blogggäster ett
GOTT NYTT ÅR!
Var rädd om er & tusen kramar från mig.













8 kommentarer:

ScrapAnga sa...

MEN HERREGUD SÅ SNYGGT. Men E, vad du har slitit! Jag är såå stolt att jag är först på plan att få "dyrka" denna varelse.
Självklart ska du ge bort den, den som får den o inte uppskattar den, är ju pang i huvve, klart det blir, bästa presenten :)
Ja det finns inget mer att säga, jag tror att många kommer att fylla i där jag slutar//älskar blommorna o allt. Har du "sytt" runt kanten? Kramelikram

Karina sa...

OJ vad fin!!!! Vilket jobb du haft!!! Gott Nytt År Tittar in en annan dag Kramar Karina

Anonym sa...

OJ OJ OJ vad snyggt erica du får till det mesta helt underbart så snyggt med blommorna vad du har jobbat..Klart att du ska ge bort den" måste ju bli supper glad"

Kram

Anonym sa...

Superfin, sånn vill jag ha! ;)
Gott nytt pysselår! Kjam...

Ulle sa...

Vilken kanonfin och annorlunda födelsedagskalender!

Pimmi sa...

Oj så läcker, och praktisk, gott nytt år kram Emma

Biggan sa...

God fortsättning på det nya året!! Vilken urfin och läcker kalender!!!

Teres sa...

Milda makter! Det var det snyggaste jag sett på länge:)