tisdag 23 december 2008

Absolut sista julkortet

Mitt absolut sista julkort blev såhär. Gick till en vän som har kommit att betyda oerhört mycket. Puss på dig =).

Det var dock min första målning med distresserna. Sen har jag lekt lite med plast i olika former för att testa ngt nytt. Har laminerat in glitter och sedan stansat ut blommor ur det. Tagsen är gjorda i krympplast som är ett fantastiskt roligt material.

I morgon fyller jag 33 år och måste summera detta året som en fantastisk vändning för mig och nu blickar jag bara frammåt och väntar med spänning på vad det 34:de året ska ge.
En sak som ska bli kul det är att utvecklas å utmanas inom scrappningen, för det kommer definitivt att fortsätta vara en stark hobby. (fasiken vore väl annars med alla saker som man köpt på sig detta år... ;) *skratt* )

Med detta tackar jag er med min allra varmaste och innerliga kram för ert intresse av min blogg och en extra kram till er som skriver sådana fantastiska kommentarer. Det är små guldkorn som ger ett extra skimmer i mitt liv. Tack tack å tusen TACK


Från mig till alla er en riktigt GOD JUL

2 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Tack för ett sånt fint julkort....helt underbart med alla detaljer ingen är så uppfinningsrik som Du är ett stort faan av alla dina ideér!
Kram kram!!!

ScrapAnga sa...

Men,,,vad har vi här då??
Hur har denna skapelse gått förbi mina ögon??
GUD Glimmis, vad fint!
Jag har granskat och sett många fina detaljer. Går det bra att stämpla på krympplasten?
Och blommorna, helt underbar idé, en kraftig scrapvarnig på de, man kanske kan köra plasten i en präglingsskiva med?
Nog med fundringar, men det var "sketafint" med glittret i och blanda in plasten i blommorna, jag äälskade tagsen med//Love your work

Kramen//Anga