tisdag 2 december 2008

Till min vän...

Jag har altrat en bok till en vän, den är egentligen tom förutom en massa tänkvärda ord jag proppat in i den. Men tanken är att hon ska använda den till att skriva ner allt hon har att vara tacksam över och annat som hon själv väljer såklart, bara för att själv minnas allt det braiga i livet när det ibland känns tungt.

Nu såhär efteråt ångrar jag att jag inte fyllde i sinnesrobönen jag en gång lärt mig.... attans. Kanske kan efter tillägga. =)

Gud, ge mig sinnesro att accepteradet jag inte kan förändra,mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.

Jag hoppas att boken träffar rätt i hjärtat för den är gjord rakt ifrån mitt.

All kärlek till dig vännen //e



9 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Åhhhhh den var underbar.......hon kommer att gråta av glädje över den var så säker ladda med näsdukar vid överlämnandet ;-)
TACK TACK TACK och åter tack för blommorna....aj löv jo!!!!
Kramizzzzz

Anonym sa...

Vilken underbar bok du gjort.. Likadant ljuset till skolan... DU är så duktig vännen. Många kramar Lotta

Karin sa...

Vilken vacker bok! HImla fin tanke!=)

Så skoj & titta in här & få massa tips & ideér, tack! =)

Kram K.

Anonym sa...

En jätte fin bok du gjort Erica. Måste vara väldigt tacksam den som nu får den

Anonym sa...

Men Guud Erika, vilken fin vän du är!!
Du har skrivit så fint och gjort en sån fin liten bok, hon kan ju inte annat än bli lycklig och rörd över denna fina present. Hoppas J får stor användning för den, Kramiz, kramiz

Pimmi sa...

oken blev helt underbar, riktigt snygg Kram Emma

Teres sa...

Jätte fina saker du gjort. Tänkte maila dej men hittar inte din mailadress. Minns att du efterfrågat distresser på ett forum. Å nu ser jag en tjej som säljer ett helt paket med distresser på scrappiz. Har bett att få hålla på det liiiite...så jag vore glad om du meddlade mej om det är nåt du är intresserad av eller inte.

Vill du nå mej är min mail: teresrundkvist@hotmail.com
Så kan jag maila länken till dej om du vill.

Ha det gott. kram

Jessica sa...

hur ska jag med ord kunna beskriva känslan av att få denna underbara gåva?Det första som kommer att skrivas i boken är hur tacksam jag är att ödet styrde oss tillbaka till Ås så att vi kunde "hitta" tillbaka till varandra.Tack för att du är min vän! kärlek J

Teres sa...

Wow vilken underbar gåva:)