fredag 5 december 2008

Mormors Julkort


Jag har liftat ett kort från en tjej som kallas asamia, jag hade helt enkelt inge egna bra ideér på kort.
Jag testade att måla med mina nya distressfärger å jag är så j---la missnöjd. Jag känner mig så begränsad i mina kunskaper när jag inte kan få till det, för jag kan absolut inte skylla på färgerna, det har jag juh sett.
I övrigt så gillar jag kortets upplägg och pappret... underbara tildas julpapper... de är lövlie.
Sen om jag ska fortsätta gnälla så fick jag ett plötsligt inlägg att jag skulle dit med lite gloss för att få bättre effekt på skuggorna osv... mutter.
Jaja, ett kort är det iaf och jag ska skicka det till min älskade mormor som jag inte får träffa i jul.
Kram på er alla //e

5 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Du ska vara jättenöjd med ditt första distressalster, jag tycker det var jättefint!!!
Mormor kommer att bli överförtjust ;-)
Ser fram emot fler distersseade motiv från Dej!!!
Kramizzzz

Jessica sa...

Vill gärna se den irl så jag kan förstå vad du gjort..men såhär ser kortet superfint ut..tur att min mormor inte kan jämföra med det hon kommer att få av mig ;) kram J

Anonym sa...

DU SKALL ICKE GNÄLLA...
Jag har sett det! O det var absolut inget fel på det, jag lovar. Kortet var suuperfint, och blommorna var jättefina, du ska vara nöjd, kramelikram

Pimmi sa...

Jag tycker att det blev jättefint, även målningen Kram emma

Lisbet sa...

Nu ligger du med på bloggrundan:
http://minbloggrunda.blogspot.com/

Sprid den gärna till fler.