måndag 8 juni 2009

köravslutning

Idag har min dotter köravslutning och jag tänkte att hennes körledare skulle få lite uppskattning. Egentligen ville jag ha en stämpel med en taktpinne i handen, men det hittade jag inte. så då tänkte jag göra mig en egen genom att ta bort lite och/eller stoppa dit en pinne i handen på en stämpel. Sen så insåg jag att hur som haver så kommer körfröken bli jättglad för ett kort och det är nog bara jag som har de kraven att det ska vara "körigt". *fniss*
Ett kort i all enkelhet. Har inspirerats av scrapvännen mia till att faktiskt använda rött på sommaren, och det mönstrade blompappret hade oxå passande lite röda blommor. Så jag dök ned i julpapprena och letade ett passande papper.

Ta hand om er och varandra. Glöm inte vårda era vänskaper. Kram

Posted by Picasa

2 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Ja visst är det fint med rött på sommaren!
Kram

ScrapAnga sa...

Hahaha, kunda bara skratta,,,Dök ner i julpapprena...
Ja, visst är man dum som tror att rött bara passar in på julen.
Hur som haver så var det jäätefint, ett av få "flodhästar" jag gillar.
Du, har funderat på en sak, varför måste man alltid skicka kommentaren 2 ggr till dig för att den ska mottas???
Kan ju bli så att vissa inte tänker på det och går ur, så då missar du ju kanske flera kommentarer!!
Hur som haver, sov gott, nu kommer JOHN BLUND till det Johansonska hemmet, tanten ska sova, hare´gott kram kram