torsdag 11 juni 2009

Avslutningskort nr 2

Såhär blev det andra kortet till oskars fröknar. Hittade ett annat papper i rött som jag blev så sugen att använda så därför fick detta bli ett rött sommarkort. Ett mappkort som alla kan se, har aldrig gjort ett sådant förut (tror jag...*kliar huvet*). Blev riktigt nöjd iaf.


Kram på er och håll tummarna för att vädret spricker upp och blir sooooool för alla studenter (och vi som ska bygga förråd i morgon..*fniss*)

Oj glömde.... stor PUSS till mia för att jag fick låna stämpeln, idas sommarvisa.


Posted by Picasa

8 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Jättetjusigt kort....gillar mappvikningen =)
Och pappren är bara så fina o användbara även denna årstiden =)

Snyggt o arbetat kort!
Kram//Mia

Anonym sa...

Vilka fina papper!!! Gillar också den vita bården på kortets utsida.

Lisbet sa...

Jisses...har inte varit inne hos dig förut.
Vilken underbar design du har. Jag tycker det är KANONSNYGGT. Måste nu titta mer.

Therése Ringström sa...

Jag har precis hittat hit till dig och gillar verkligen dina hjärteaskar och även julklappssäcken, var har du hittat beskrivningarna till dom?

Ha en bra dag!!!

Therése

ScrapAnga sa...

Jättefint kort "Glimmis".

Och håller med om att det är en superfin stämpel, passar så bra nu när man har hela sommaren framför sig.
Jag såg dig nog på skolavslutningen, men alla har ju fullt upp med sitt ; )

Ha det bra i värmen, som nu verkar ha kommit, jag ska på fest ikväll, så det blir häärligt, kramelikramen

ScrapAnga sa...

Men förresten, ser att du gått tillbaka till den ursprungliga kommentarsidan!?
Eller vad det nu heter, kram kram , igen...

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Men alltså.... Jag tror jag dånar... Du är så grym så du vet nog inte det själv! Allt du rör vid blir så underbart snyggt!
Kortet är helt ljuvligt, så snyggt med dikterna och texten. Hur gör du texten så fin föresten? Och färgupplägget och - ja, allt är bara sååååå skitsnyggt!

Hoppas allt är bra med dig? Här är det förkylt och tröttsamt. Men det är väl övergående!

Ha de så gott tjejen!
Kram / angelica

Teres sa...

Du är så otroligt duktig på att göra kort och dyl med annorlunda vikningar. Finner massvis med inspiration i din blogg varje gång jag besöker den.

Passar på att redan nu önska dej en skön midsommar!
Kram/ Teres