fredag 5 juni 2009

Bröllopskort del 2

Här kommer resten av sidorna på bröllopskortet. Jag såg stämpeln hos Anita som jag älskade upplägget på (hm.. fast jag vet dock inte om det faktiskt är en stämpel) hur som haver så gjorde jag en egen i datorn och skrev ut i grått. Det syns kanske lite dåligt på kortet men det syns bättre IRL.
Jag valde att sätta rosetten bak på kortet av den enkla anledningen att den inte passade fram och att jag inte kunde komma på någon annan stängning. Men så blev juh baksidan lite dekorativ oxå. =)


Bara att gå granngårds och lägga i deras brevlåda... super att slippa tänka på postgången.. *fniss*

Trevlig helg och ta hand om er å era nära!

Kram //Erica
Posted by Picasa

6 kommentarer:

ScrapAnga sa...

Mycket vackert.
Jag tror att jag måste gifta mig igen, tänk vad många fina kort man skulle få, inte var det ngn som scrappade när jag gifte mig minsann, hihi

Anonym sa...

Ååååh, så underbart kort!!!

Anonym sa...

ÅÅÅÅHH, så vackert...
Bedårande & Skirt!
Kan inte bli mer romantiskt!

/sara

Anonym sa...

Otroligt inspirerande blogg och sååå mycket fint.

annika

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Sååå bedårande vackert! Gudars vad mycket du hunnit med att göra! Här är ju hur många inlägg somhelst sen sist... och allt är bara så jädrans vackert!

Här är scraptorkan rena Sahara för tillfället. Men jag tror att det beror på att det händer så mycket runtom mig just nu. Då blir jag gärna lite trött och orkar inte ta emot fler intryck.. typ.

Hoppas annars att allt är bra!
Ha de gott tjejen!
Kraaam / Angelica

ScrapMi@ sa...

Reser mej upp o gör vågen.....galet tjusigt kort liksom lagom av allt o det är bara underbart....måste kika igen!
Kram