torsdag 4 juni 2009

Bröllopskort

Jag har så fruktansvärt tråkigt hemma nu så jag kan inte beskriva. Visst kan man tycka att det är bara att passa på å njuta, försommar och fint som det är, men det är lättare sagt än gjort vill jag påstå. När man nu väl har kommit igång och trivs med att ha något att gå till på dagarna så är det ett straff att detta plötsligt är slut.

Ja jag ska inte gnälla egentligen men det är inte hälsosamt att gå hemma utan anledning. Tänkte idag att det är tur man har en hobby iaf.. ;)


Här kommer en liten förhandstitt på ett bröllopskort jag poar med som bäst. Jag har inspirerats lite av ett inlägg i "Sukkersött"-bloggen och lite av Anita, fast det är på insidan så det får ni se sen.

Egengjorda blommor finns det där i sammlingen oxå.

Kram på er


Posted by Picasa

2 kommentarer:

Pimmi sa...

Hoppas att du kommer på nått att göra så att dagarna känns roliga. Kortet är iaf jättefint. Vilka snygga dekorationer Kram Emma

ScrapAnga sa...

Hahaha, kan inte låta bli att skratta, tror minsann att jag känner igen dessa papper, har precis gjort ett bröllopskort i samma papper.
Det var jättefint, och dekorationerna var urtjusiga : )