tisdag 9 juni 2009

strax skolavslutning & ett kort med annorlunda öppning

Idag lyser solen och jag har tänkt mig en tur in till stan på min älskade cykel. Här bjuds det på ett tack-för-detta-året kort till sonens ena fröken. Jag har länge haft en ide på denna öppningen på ett kort och så nu kom det äntligen till skott.
Fröknarna har i år avtackat sig alla presenter, men ett litet kort kan väl aldrig skada. ;) Alla människor mår bra av att få uppskattning och detta är mitt sätt att visa hur otroligt tacksam jag är för det jobb de gör. Säger som Oprah, det är världens viktigaste jobb de gör. Och de två fröknarna som Oskar haft i år är nog två utav de allra bästa som finns.

Vårda varandra och dig själv. Kram kram


Posted by Picasa

6 kommentarer:

Pimmi sa...

Läckert kort, gillar vikningen skarpt /Kram Emma

Anonym sa...

Jättefint kort! Har gjort ett kort med liknande stängning, jag använde små gångjärn istället. Detta funkade ju bra med. Fint typsnitt du hittat med!

ScrapMi@ sa...

Åhhh ett sånt fint kort....blir rakt rörd när jag läser dikten!! Jättefint målat o allt ja allt är bara jättefint =))))))
Nattkram!
Ja visstja.....coool vikning!

ScrapAnga sa...

Jättefin vikning, smart bruden!!!
Att använda ringar så där, de kommer att jubla, superfin dikt.
Du har lyckats igen!
Kram kram // Anga

Glimmis sa...

testar bara

Wildärtan sa...

Vilket fint kort med fin text - hon blir nog väldigt glad över det kortet!!