lördag 18 april 2009

Grattis tagskort

Har knåpat ihop ett litet födelsedagskort. Blev så inspirerad av Ida som var så snäll å skickade en länk till en tutorial hos norska Anita (me löv hennes skapande) . I alla fulla fall så såhär blev mitt kort. Här kommer lite mer beskrivande bilder på detta otroligt roliga och lättgjorda tagskort.
.........
en finurlig öppning, och jag la till en liten ficka på baksidan för ett presentkort eller så. Åh jag har äntligen lagt till en egen personlig... ja inte en stämpel i detta fallet men ni fattar va, jag tycker det är så fint, denna är "handritad" av sillen.
Sen måste jag tacka för alla snälla goa hälsningar ang min lilla påsktur. Operationen är planerad å jag mår mycket bättre, dock inte bra men det ska väl OP fixa hoppas jag.
PÖSS på er alla goa scrapbloggare.



Posted by Picasa

5 kommentarer:

Ida sa...

Wow vad snygg den blev! Den som fyller år kommer bli riktigt överraskad:) håller tummarna för din Op nu..

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Superhäftig! Och så snyggt färglagt!
Älskar roliga, nya varianter på kort - men det är sällan jag själv testar dem! =) Kuligare att se andras varianter.. *ler*

Skönt att du mår lite bättre och att OP är planerad, skönt att "bli av med det" sen!

Ha en trevlig helg!

Kramar / Angelica

ScrapAnga sa...

Jättefint kort, och din "personliga" lapp på baksidan var ju fin med.
Mottagaren blev,eller blir nog hur nöjd som helst.
; )

Skönt att höra att du mår bra nu, tills vidare, och att operationen närmar sig, vi hörs.
Kram på dig...

Teres sa...

Helt underbart! Vilken spännande vikning på kortet. Håller tummarna för att operationen går bra och att du snart blir återställd.

ScrapMi@ sa...

Men vilken cool vikning o tags kan ju aldrig bli fel ;-)
Fina färger o målning var löööövlie!!!!!
Du är superduktig!!!

Kramizzzz