söndag 5 april 2009

Min svägerska har fyllt 30 år och såhär blev ett kort jag knåpade ihop till henne. Hon är inte heller så förtjust i alla dessa flickstämplar som finns men hon har samlat på grodor i många år (hihi trots att hon inte riktigt gör det nu så kommer hon nog en dag bli en gammal kvinna med ett hem fullt av grodor. ;) För alla liksom förknippar detta med henne nu... så det blir på kort, papper, små pyssel barnen gör osv) I alla fall så hade jag ju en så underbar grodbild, från Rachel ann, men jag tyckte inte det passade på framsidan av kortet så därför fick jag komma på en kortvikning som hade flera sidor så den fick plats ngnstans. Tyckte det blev ett mastodont-kort.... många sidor att dekorera... jag tackar för impulsköpet av heidi grace clearstampsen, de kom väl till pass.

Hon fick även ett familjehalsband jag gjort, det fick ligga i en matchande fjärilsask, samt två stora tavlor på hennes barn som jag blev riktigt nöjd med (kanske kunde blivit bättre utskrifter men så är det när man använder fotoskrivaren för sällan) det som var så coolt det var att i nya picasa (som visseligen jag vetat ett tag men inte testat) så kan man skriva text direkt på kortet, och det blev riktigt riktigt snyggt. Tyvärr glömde vi knäppa kort på dem. :(

.........

Lev väl, tro på dig och var snäll mot dig själv



8 kommentarer:

Pimmi sa...

Jättefint kort, härliga detaljer, Kram Emma

ScrapMi@ sa...

Kortet blev jättefint o cool vikning. och visst är det lite schabby över det =)

Halsbandet o asken blev såååå fint, jag tror Malin blev överväldigad!!!!!!

Kram//Mia

Karin sa...

Såå fint kort med massa läckra detaljer,snyggt! =)
kram!

Lia sa...

Supernajs! Superfint! Supersyster!
Kram kram

Jenny sa...

Så mycket fint! Och visst funkar det med de stansade smyckena här, pyssel som pyssel :) . Jag blir jättinspirerad av alla fina vikningar. Hoppas att det är ok att jag lägger en länk till dig i min blogg?

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Wow vilket halsband! Gör du dem själv!? Klart du gör, läste det i inlägget under ju...;-) Men så grymt fina halsband! Vill oxå ha såna! Du får kanske börja göra på beställning? *ler*
Kortet var också läckert, fint med fjärilsasken till. Kan tänka mig att mottagaren blev superglad!=)

Kram / Angelica

ScrapAnga sa...

Hej på dig, vilket jobb du lagt ner på kortet!
Och ett sånt halsband sen...
Hon måste ju ha blivit supernöjd, en sån present får man inte varje dag, och hennes färger har du tagit igen, jättefint, ha det gott kramizzz, kramizzz
; ))

Kamilla sa...

OOOH så underbart kort och halsbandet!!!
*dregglar* så duktig du är!!!!
kram kram