fredag 24 april 2009

Väggkorg

Har gjort min sista dag på min praktikplats MacGREGOR :(
Grubblat länge å väl på vad man kan hitta på för att tacka, de gillar i alla fall godis. För lite nu som då så var det ngns födelsedag eller annan personlig högtid så bjöd de på godis eller så la de en karamell på skrivbordet. Tänkte först på någon rolig korg att fylla med godis, men oftast är de så småa så det ryms inga mängder i dom. Vi sitter nämligen i ett kontorslandskap så vi är några stycken, varje kontor avskilljs med skärmväggar som är som anslagstavlor. Så jag kom på att jag kunde kanske knåpa ihop en vägghängd korg.
Sen är jag lite så som person att jag vill inte märkas så mycket så denna lösning passade mig bra eftersom jag då kunde hänga upp den när jag slutade och slippa en massa frågor.

I alla fall, det syns lite dåligt på bilden men det är en korg nertill som jag då fyllde med godis. Ser nu på bilden att den ser lite sne ut men tror inte det var så farligt i verkligheten (inget jag tänkte på så mycket iaf). Jag kom på iden igår och hade bara kvällen på mig men blev rätt så nöjd ändå. Hade velat haft lite mera pynt men tiden räkte inte till. Dessutom antar jag den kommer att kastas efter ett tag så det är dumt att "slösa" för mycket fint pynt på den.
Jag har iaf bestämt mig för att pearl maker är ett sablans ärk å få bra. *morr* Blir som ett kladd inne i blommorna... men på pappret (om man låter det ligga plant å torka) blir det rätt så hyffsat.

Maken proppsade även på att jag skulle sätta dit min bloggadress så om någon av er från Mac GREGOR kikar in så ... Hej och tack för en supertrevlig tid.


Glömde skriva att den är 30x25 cm så det rymdes ganska mycket godis i.

Posted by Picasa

4 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Den blev jättefin =))))))))))
Du är bara bäst på att kläcka idéer och sedan förverkliga dom!

Önskar Er en trevlig helg!
Kramizzzzz

Lena sa...

å så fin dom måste bli jätte glada av att få en sådan fin väggkorg super. Tack för kommentaren skoj att du tyckte om den .
Jag sitter i solen och njuter av våren så jag ska inte klaga.
Hoppas att det är bra med dig också.
Ha det så bra i vår solen .
Kram Lena

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Men wow alltså! Du är så j*kla produktiv och fantasifull, hur kommer du på allt? *djupt imponerad*
Älskar att kika in här då jag ser att ett nytt inlägg har gjorts - för jag liksom vet att jag kommer få se något jag troligtvis inte sett innan! Du är grym tjejen!

Så vart ska du vidare till nu då? Tråkigt att de mister en sådan produktiv tjej som dig, kan tänka mig att du varit en riktig tillgång till dem!

Ha de super!
Kram / Angelica

Kamilla sa...

ÅÅÅ den var så fin!! MMMmums, det blev väldigt uppskattad kan jag tänka :D
Synd att det var sista dagen :(
Kram kram