tisdag 6 januari 2009

Väggtext

Gösses amalia vad glad jag är. Har länge och då menar jag ett bra tag, kanske ett år sen sillen fick plats här hos oss, har jag velat göra väggtexter. Det har av en el annan anledning inte blivit men nu fick jag för mig att nu ska det ske.


Men då stöter man genast på problem så jag börjar leta runt på nätet för att finna en lösning som jag läst om för väldigt länge sedan. Men jag fann något helt annat men mycket bättre och en sillhouettsägares guldgruva.


med nya uppdateringar för sillen så fungerade vårt sammarbete mycket smidigare, helt i min linje. Och väggtexten blev så bra så... nu vill jag bara göra flera... =)



Det står; Medans man funderar på vad man ska göra kan man slå sig ner och sjunga en visa. -Nalle Puh

Tyckte det passade och gav en skön soft känsla.
Eller vad tycker ni?? passande vid ett pysselbort.... och rosa... =)

Nu ska jag göra en underbart fin till hallen som jag först tänkte skulle bli mitt lilla ord för 2009, men det blev det inte. Bild kommer sen.

Kramiz //e

2 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Jättefint o Nalle Puh är bara för underbar ;-)
Kul att du hittade programvaran till sillen......kanske måste komma med en beställning :-)
Kramizzz

scraploppan sa...

Good evening!
Så underbar Nalle Puh är då! Å väggdeken var cool! Vill oxå ha!!!
Tänkte kanske våga göra på tjejernas rum så småningom när dom blir färdiga...
Ha det bra!!
Kramen/// L