torsdag 15 januari 2009

Beloved sister

Här kommer veckans bidrag till Scrapprojekt 52.

Min syster är i thailand och har så varit i snart 6 veckor. Vi pratar med varandra nästintill varje dag och att inte fått göra det under såhär lång tid är konstigt. Jag saknar henne så att det gör ont i bröstet när jag tänker efter.

Det är vad som varit påtagligt för mig denna vecka, min saknad till min älskade syster. Som tur är kommer hon hem på lördag. =)

texten står; you are my sister by chance and my friend by choice. (du är min syster av slump och min vän av vilja... ungefär)

Ville ha en enkel stilren, nästan elegant LO men ändå med lite snirkliga detaljer för att det tycker jag beskriver min syster.
Vad svårt det är när man försöker få in så mycket känslor i en LO, jag vet inte om jag lyckades.
Tillägg; Såhär blev tavlan som färdigt resultat.

12 kommentarer:

scraploppan sa...

HEEEJ
Den är helt perfekt...skulle bli glad att få en sån fin gåva!
Jag behöver inte skriva mer, du vet vad jag tycker!!!
Kramen/// L

Anonym sa...

Vad fint du gjort erica vad din syster ska bil glad 1000 kramar

PS: Vi står först på lgh funderar tills på må känns bra

Pimmi sa...

Vilken vacker Lo, du har lyckats, den är känslosam, stilren och SNYGG. Klockrent Kram Emma (PS. Tusen tack för hjälpen)

Anonym sa...

Vad supper läckert det blev så supper snyggt...Jätte fin syster du har finns drag av dig så klart
kram

ScrapMi@ sa...

Håller med Pimmi den är klockren. Sys kommer att bli så stolt både över tavlan men även över sin duktiga scrappande härliga syster!
Ha det gott o kör försiktigt till Umeå!!!
Kram/Mia
Ps: SKickar även KRAM till Linda!

ScrapAnga sa...

Hej på dig! Ja, jag har ju redan kommemterat denna vackra LO, men kan inte göra det nog.
DU HAR fått med känslorna i den, va inte orolig för det, jag tycker den var en av de vackraste jag sett på ett tag.
GRATTIS till att din syster kommer hem idag, jag kan förstå hur du saknar henne, jag har min i Stockholm, och saknar henne vansinnigt, men jag kan i alla fall prata med henne.
Men snart kommer hon, sistra´di´ kramas och gråt mycket.
Kramelikram//Anga

Anonym sa...

Otroligt fin gåva, den kommer jag bär i hjärtat länge länge!! :) Tack sys!

Gjodan sa...

Å vilken vacker lo. Jag skulle bli lycklig av att få en sån fin tavla.
Det märks att du lägger ned tid och energi bakom dina lo.
:-)

Kramen

Jessica sa...

OMG!!! den blev ju superfin =) känner mig tjatig men vill ändå säga att jag tycker att du är duktig. Kärlek till dig från mig

Karin sa...

Ååh !Du lyckades verkligen , en helt underbar layout!! =)

Tack för tipset om limmen, Mia tipsade oxå om det.. Får pröva! =)

Kram på dig!

Teres sa...

Oj sex veckor är länge, förstår att du saknar henne. Kanske därför layouten blev så enormt känslofylld och vacker. Din syrra kommer att älska den också när hon får se vad du skapat medan hon varit på resande fot.

Jätte fint foto du har på dej själv som visningsbild. Älskar att läsa raden i din text där det står att man inte behöver prestera ett värde. Tänker alltid på det när jag besöker din blogg och försöker att ta till mig det själv, än fast jag har väldigt svårt för det just nu.

Karin sa...

PS, Jag har något till dig i min blogg. =)