söndag 11 januari 2009

Scrapkväll med goda vänner



Vi var ett gäng scrappare som var bjuden hem till Mia för en scrap å vin kväll.
För ovanlighets skull så han jag med att göra två LO;n, det är mycket ovanligt att jag är så "snabb"-scrappad. Jag hade visseligen bestämt innan hur de skulle se ut på ett ungefär sen ändras ju saker allt eftersom man jobbar, som ni säkert vet.

Den första LO är kort på när barnen var finklädda innan vi skulle iväg på nyårsfirande och vi ville försöka ta ett fint kort på dem men sonen kan inte vara allvarlig å inte göra miner. Så då fick det blir en massa kort som visar hur de skojjar runt. Jag blir glad när jag tänker på den här stunden för det skapade många glada skratt.



Den andra LO;n är ett kort från midsommar 2008 när vi åkte ner till rotsidan i Barsta... blåste varma vindar och vågorna slog in, helt underbart sommarminne från den sommaren.


Tack mia för inbjudan och tack tjejer för en trevlig kväll och natt (var inte hemma före 03.00).

Kram på er //e

3 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Jättefina LO:s o roligt att Du hann med att göra två stycken ;-)
Tack själv för en trevlig kväll!!
Kramiz

mymlis sa...

Härlig LO den senare med sommarbilden! Den gav mig en massa inspiration! Liftvarning :-)
Och en massa annat finns fanns här, har aldrig varit inne tidigare, men kommer säkert att återvända!

ScrapAnga sa...

Åhh, jag hade nästan glömt vad du hade gjort den kvällen, men nu ser jag, du driftade dig ju till att sy på maskinen ;)
De var jättefina, och vi hade roligt, jag väntar på nästa inbjudan nu, kram kram