torsdag 29 oktober 2009


Svärfar fyller 60 år idag och det är klart att han ska få ett kort. Fick låna stämplar av helena för att testa en ny teknik jag stötte på, tyvär var stämpeln lite för smäcker för att det skulle fungera tillfredsställande. Använde tombowpennorna...visst är stämpeln underbar. Passar perfekt till en kille. Sen fick jag även använda mina nya LadyBug and friends stämplar... älskar de med texten på.
Har sytt lite med grov läderrem och en alldeles egenpåkommen vikning, eller vad jag ska kalla det.





Nu är det snart fredag och mao snart helg.... veckorna går så fort så fort. Men nu ska jag få börja med ett superspännande projekt, som det känns jätteroligt att få ta del av.

Trevlig helg på er därute i syber! Kram kram


Posted by Picasa

5 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojs..kul att hitta hit dill din pyssliga blogg i cybern!!!
så mycket vackert du gör!! Älskar att pyssla..på ena el andra sättet!!

Kram ♥ Millan

Biggan sa...

Det här gillar jag ! Underbart vackert!

Ha en skön helg
Biggan

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

HEJ TJOLAHOPP!!!
Ååå tack sååå för de fina orden hos mig!!!!De värmde gott!!!
Älskar med pyssel, o periodvis kan man hitta en del hos mig;)

Hitta till dig genom att jag sökte på adventskalender...börjar ju att planera inför jul..o dina små förra året var sååå söta...så nu har jag limmat ihop 24 tänsticksaskar..ska till att pynta den med;))
Men gissa vad..jag råkade ju limma fast lådorna *typiskt mig* så nu fick jag bända upp dem...får väl dölja med nåt fint papper sen!!!
ser fram emot att följa allt ditt vackra kreativa o inspirerande pyssel!!

kram Millis♥

ScrapAnga sa...

Men jättefint, och neutralt. Passar båda könen! Att sy med läderrem var en stor liftvarning, precis min smak.
Kul vikning..
Du kan din scrapbooking//
Fredagskramar//Anga

Marie Eriksson i Bredbyn sa...

Vilka fin kort du gör ! Har nu lägt din blogg på min lista.