fredag 23 oktober 2009

Höstigt killkort


Ett höstkort till en kille på jobbet som fyller 40. Jag ville testa en rolig teknik jag hittade men hann inte få tag i en sån sorts stämpel innan detta behövde vara klart, men så fick jag scrapkittet från scraphelgen och oj där hittade jag lite smått och gott som passade jättebra till ett kill/höst kort. Jag som hade beställt höst maja papper, dissade dem för detta underbara höstpapper... me like.
Ville hålla det lite stilrent, inte för mycket dekos eller infärgning av kanter osv... lite killigt sådär (högst tveksam över rosetten men det bleeeev juh så tomt annars... vanesak kanske) Tycker det blev fint med att bryta av med den mjuka formen på spellbindersen och det raka kanterna. För att inte tala om lövstämpeln, den var helt lövlie... =)

Ja annars då? Jo, livet flyter på, har haft en lång vecka, antar det beror på heltidsjobbet, som blev lite fler timmar än jag hade räknat med... Sen kan jag berätta att få ett samtal från en aktoritär röst som frågar vem det är den talar med... svara såklart Erica... -Det här är från Polisen.... Herregud vad mycket man hinner tänka, fy farao. Nu var det inget dödsfall som tur var men inget roligt besked i alla fall.

Men se det blev en dag idag också... Fredag och det är skönt ska jag säga... & löning dessutom, me like even more!

Trevlig helg!!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

ScrapAnga sa...

Håller med dig, det var heeelt underbart kit denna höst, helt i min smak, och användbart, som jag ser har du också fått till ett fint kort med denna stämpel, jag fastnade också för den. Ha det gott//Kramen

ScrapMi@ sa...

Åhh vilket fint "killigt" kort.
Superfina papper o stämpeln allt var kanonerssnyggt!!!!
Kram//Mia

Scrapadinne sa...

Vilka underbara färger du använt till ditt fina kort! Verkligen en fröjd för ögat. =)

Kram
/Evelina