måndag 31 augusti 2009

Välkommen till världen/dop-kort

Min mormor har beställt ännu ett baby kort.
Jag trodde först hon ville ha ett välkommen-till-världen-typ kort ... men så visar det sig att det eg är vid dopet hon ska ge det... hm.. men det fick gå ändå. Det jag tyckte var synd är att jag vet en vän som har så fin baby i dopklännings-stämpel.
Insidan blev enkel och med en sedelficka.
Ha det gött allihopa å tänk på vad livet blir enkelt om vi inte gör det så svårt (glimmisism...hehe, så fyndig jag fick vara då..;) )

3 kommentarer:

Lia sa...

Pretty pretty! Du är ju en klar begåvning! =)
Jag vill härmed beställa ett dopkort till en liten Klara, går det för sig sys?

Anonym sa...

Kortet är sååå fint, det passar väl alldeles utmärkt till ett dop!

Kamilla sa...

Oooh det är ju alldeles, alldeles underbart!!
Det passar ju, som sagt, alldeles utmärkt till dopgåva :D
Kram kram