onsdag 2 september 2009

Grattiskort

Makens farmor fyller idag 84 år, tänk 84 år... det är jag om jag lever i 51 år till. Jag som tycker jag levt länge länge redan nu... 51 år till *skakar huvet*.

Självklart var scrapfingrarna framme och knåpade ihop ett kort. Har verkligen försökt tänka lite mer vintage, vet inte om det lyckades så värst men det var roligt iaf.


Det var mycket svårt att inte jobba med ett stämpelmotiv men jag hade inget som passade stilen så jag körde utan.
Som av en händelse så damp lite nya blommor ner i brevlådan idag så jag var illa tvungen att klämma dit en infärgad gardenia.

Nu ska jag njuta en stund i soffan utav tystnaden. Är fruktansvärt trött efter min första arbetsdag på ny arbetsplats, sen en eftermiddag med fullt spring här hemma, middag och sen firande av födelsedagsbarnet. Dessutom börjar jag 6.30 ... på morgonen!! i morgon... =)

Kram på er därute och glöm inte att det finns ingen annan som DU!


Posted by Picasa

2 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Åhhh jag tycker att Du lyckats med ditt vintagekort o utan stämpel...skulle jag aldrig fixa =)

Superfint kort verkligen!!!
Kramizzz Mia

ScrapAnga sa...

Det här Erka var ett kort som föll mig i smaken, gud vad fint, romantiskt, ja ett kärlekskort ut i fingerspetsarna. Jag har aldrig provat på vintage, men jag får kanske testa lite av det under scraptråffen, ska prova det på tändsticksaskar kanske, hur som helst, skitfint, bra jobbat E.

Kram kram //Anga