lördag 4 oktober 2008

Underbart vacker ask.




Såhär såg asken ut innan vi sprutmålade den rosa.... underbar som bröllopsgåva el liknande.


Och såhär underbar blev den när vi målat den klart.


Asken är tänkt som en 60 års present. Min vän, som kom på idén, ville ge bort kärlek. Och hur ger man bort kärlek? hm... i en hjärtask. Sedan föreslog jag att vi skulle dekorera den med pappersrosor. Så vi har klippt och rullat ca 100 minirosor (asken är bara 8 cm), limmat på dem på asken och sen sprutat dem rosa. Sen har hon fyllt asken med utstansade hjärtan och en lapp med en kärleksförklaring till hennes mor på hennes 60-års dag.


Underbart va! En ask med kärlek. =)

Kram





3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vad ska jag säga.....helt underbar!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram!!

Teres sa...

Fantastiskt fin! Antar att det är mycket kärlek, omtanke och arbete som ligger bakom.

Anonym sa...

Ja, den är helt underbar, och mycket mindre har jag hört, än vad den ser ut att vara, vad du är påhittig, det gillar jag med dig, kramizar//Anga