tisdag 14 oktober 2008

Den stora pysselhelgen

Så har den stora pysselhelgen kommit och gått...:(


Lördagen var lite trög för jag började med ett kort som var på beställning och jag ville egentligen bara göra LO;n denna helgen så det kändes som flera timmar gick åt till kortet (det gjorde det ju oxå) sedan var det lite andra störande saker på lördagen oxå som säkert bidrog till att den kändes lite trög. Men den tog fart efter middagen som vi injöt på, en för mig ny restaurang, Safari och sedan så kom en kär vän till oss på nola och jag sminkade henne, hon gör mig alltid glad så efter det kom jag igång bättre, så när det var dax att åka hem (vid 12 snåret) så var jag inne i andra andningen. Hem och sova några stackars timmar sen tillbaka igen. Söndagen bara flöt på och den dagen var alldeles för kort och vi fann oss önskandes att det egentligen var lördag... ville inte åka hem egentligen kl 3 men då var det slut för denna gången så det vara bara att packa ihop.


Summa summarum så var det en mycket trevlig helg, jag insåg igen vilken glädje det kan vara att sitta och scrappa tillsammans... byta ideér, funderingar, surra om ditten å datten, få hjälp när man fastnat osv. Så nu ska jag verkligen försöka engagera mig att fara på lite mera scrapträffar. =)


Här kommer iaf två LO;n som jag scrappade i helgen. Den första är den som jag lämnade in till tävlingen för tävlingskittet på underbara nicole... som oj vad svårt det var att sedan rösta på ca 70 bidrag... huva ville bara lägga ner rösten. Och den andra bara älskar jag. Den är på oskar och gjord utefter en skiss. Och rubriken, a kind of magic, kom jag på när jag på lördagsnatten landat hemma och såg på tv en stund och i ett reklaminslag så kom den textraden som är från Freddy Mercurus (?? stavning) låt "It´s a kind of magic"... ni vet. =)



5 kommentarer:

Karin sa...

vilka underbara layouter! Såå fina!

kram K.

Anonym sa...

Tack för en helmysig pysselhelg :-) tillsammans.
Fina LO:s Du hann med att göra, den på Nicole gillar jag skarpt!
Kramizar från Mia

Anonym sa...

Hej hej vilka fina saker du gjort... Kollade in de sista sakerna du gjort.. Var några dagar sedan jag var inne där och du har ju gjort såååå mycket fina saker.... Du är jätteduktig!!!!!!! Puss puss på dig vännen tänker på dig så ofta. kram kram

Anonym sa...

Tack för alla fina band jag fick idag dom var superfina och kommer absolut till användning.....och tack för en mysig eftermiddag att Du tog Dej tid o komma en stund jätteroligt!!!
Nu blev jag oxå inspirerad att aktivera min nya blogg ;-) samt att jag blev med en ny underbar magnolia :-)
Kramizar!!

Teres sa...

Aha var det du som hade gjort dom där fina layouterna. Jag fastnade verkligen för den första layouten redan under röstningen:)