onsdag 22 oktober 2008

Nytt resande-jobb-kort

Min vän som har en vän som fått nytt jobb på resande fot, ville ha ett kort för att gratta henne till nya jobbet. Hon ville dessutom att det skulle vara ett stämpelmotiv på för hon tycker de är så fina. Hm... det blev en svår nöt att knäcka...vad skriver man på ett sånt kort och för att anknyta till ett resande jobb. Vännen hittade själv denna stämpel som hon tyckte skulle passa(som jag sucktat på ett tag så det gjorde ju absolut ingenting =)). Och visst blev det fint.
Min vän Mia fastnade för charmshängen när vi var på scraphelg och detta har rubbat av sig på mig... det finns en massa söta som passar till alla möjliga tillfällen... hihi.

Ha en superbra dag!
kram //e

4 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Jättefint kort,snyggt pappersval ;-) och charms....jag är *kär* det är bara såååååå sött!!
Kramiz!

Karin sa...

Åh vilket underbart kort! =)

Tack för scrapulationen *fniss*
är så glad! Kram!

Jessica sa...

Å, vi blev så nöjd och vi är ganska övertygad att vår vän kommer bli superglad över detta kort. Tack åter igen, du är såå duktig. Muk J

Pimmi sa...

Tack för dina jättefina ord i min blogg, du kan inte tro så mycke det värmde att få läsa dem. Har kikat runt på din blogg och här finns så mycket fint och inspirerande. Håller med dig angående charmsen visst förgyller de både kort ocj LO :) Du får jättegärna länka till mig jag länkar gärna till dig också Kram Emma